Lilla skutt


0-7bedafa174d783d591d47939f1ad7dc8.png

 Idag blev det lite hoppning för Amanda. Vi skulle egentligen ridit ut på en skogstur, men min Turbo visade sig vara halt, när vi skulle börja trava märktes det, så det var bara att sitta av och gå tillbaka till stallet, pyssla om och släppa ut i hagen igen. Under tiden fick Amanda rida upp till volten, och vi byggde upp hinder som hon hoppade. Bella är jätteduktig och hoppar allt som kommer ivägen, så det blev kul för henne iallafall. Vi får se imorron hur Turbo mår, jag ska dit då också, ägaren är bortrest så då ansvarar jag och den andra medryttaren för de dagar hon är borta. Det får kanske bli lite tömkörning om det inte blivit värre.

Efter ridningen var det innebandymatch, Jespers lag mötte Åkersberga, men för en gångs skull blev det ingen vinst, de förlorade med 2-1, det var en stentuff match och våra killar hade kunnat göra mål men det fattades liiiite lite bara.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fin bild. Jag har skrivit ut den, men den blev lite grynig. Hoppas Turbo är OK.

Det är skönt att ni har något att göra på helgerna :) Killarna kan ju inte vinna alla matcher. Huvudsaken att de kämpar väl.

Kramis

2009-11-23 @ 16:26:55
Postat av: Carina

Ja, bilden är ju tagen med mobilkameran så den blev lite halvdålig. Turbo är halt idag också, men det går nog över om ett par dagar hoppas jag. Kramis!

2009-11-23 @ 22:09:18
URL: http://cederlott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0