Neeeeej inte mera snö nu!

Vaknade till en ledig dag med planer att gå ner och börja fixa lite på kolonilotten, jag gick förbi den igår och det ryckte verkligen i fingrarna att börja påta. Men vad är det här - drar upp rullgardinen och får se ett helt vintervitt landskap IGEN, och snöflingorna bara öser ner. Varför! Ja, jag vet att det alltid kommer några bakslag med mer snö, men det här var väl i mesta laget. Det blev en snabb sorti tillbaka till sängen - vill inte gå upp. Inte ens en DN får man idag för det är röd dag. Jaja, kanske jag kan ta mig ut senare och skotta mig fram till växthuset iallafall, därinne har det åtminstone börjat våras, anemonerna och rädisorna har kommit upp, kanske jag ska orka gå ut och fota så ni får se att våren faktiskt ÄR på väg trots allt.

Om ni har lust att peppa mig lite med glada tillrop så mottages det tacksamt för nu är det inte kul! Kram till er allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0