GOD FORTSÄTTNING alla underbara människor!

....jag känner er mycket väl... :-) (Yrrol...) kul att se att ni varit och hälsat på mig på nätet och uppdaterat er lite, vore kul och ni kunde skicka en hälsning eller kommentar om hur ni har haft det i jul!  Nu är julstöket över, vi har haft en härlig jul på hemmaplan efter tre års firande i fjällen.
 Tännäskröket i soluppgång (utsiktsbild från stugan i Fjällbyn, Tännäs)
Skönt att få se sina nära och kära vid jul igen. Idag var det ingen sovmorron, Amanda och jag gick upp 07.00 och åkte till stallet, vi skulle åka på hoppträning i Åkersberga, och att lasta vår lilla ponny tar allt från 10 till 45 minuter. Vi kom i alla fall iväg till träningen, och även hem igen, men det var ruskigt halt, och det var skönt att komma tillbaka till stallet igen. Nu sitter vi efter en god middag (utan julmat...) och testar diverse julklappar, och Amanda har en kompis här som ska sova över. Imorron är det jobb igen - för oss som är i arbetsför ålder - jag har en nybliven pensionär i min närmaste omgivning, vad sysslar du med då L?. Vad sysslar ni andra med just nu??

Julkula på er allihop!

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0