Tuttmangel

Idag har jag fått ta del av den svenska sjukvårdens fina program för bröstcancerscreening, så kallad mammografi, tack så mycket Stockholms landsting för att ni bryr er om mig och min hälsa! Men fy f...n vad det gör ont, kolla själv vad de gör, och på bilden har de inte ens fällt ner plattan, försök själva att stoppa in tutten i kopieringsmaskinen och sätta en person på locket så får du känna, och så likadant på bredsidan. Huvvaligen säger jag bara.

 
bilden är från nån läkemedelssajt :-)

Nu undrar jag för rättvisans skull - finns det inte pappografi..... skulle vilja se hur det såg ut :-))))))

Kommentarer
Postat av: Mattias

hehe, pappografi skulle vara nåt va? :)

2011-01-27 @ 23:32:33
URL: http://matiros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0